Šilutiškio vadovaujamos „Vilkyškių“ pieninės prekės ženklas išrinktas Metų prekės ženklu

rusijoje-vel-apdovanoti-lietuviski-pieno-produktaiVRS WPI Vilnius“ kurtas prekės ženklas Gintaro Bertašiaus vadovaujamai Vilkyškių pieninei „Vilkyškių pieninė/Vilkyškių“ pripažintas pernai geriausių rezultatų pasiekusiu prekės ženklu ir išrinktas Metų prekės ženklu 2013.

„Agresyvios konkurencijos rinkoje reikėjo labai taiklių, o kartu ir drąsių žingsnių. Išskirtinio dizaino pakuotė su juodu katinu bei žinia, jog pieno gamintojas remia legendinę krepšinio komandą pelnė žaibišką vartotojų dėmesį ir susidomėjimą.

Tinkamas asortimento plėtimas, dizaino originalumas, efektyvi reklaminė komunikacija, paremta ilgalaikio santykio su vartotoju kūrimu lėmė puikius rezultatus ir Metų prekės ženklo 2013 pripažinimą“, – teigia AB „Vilkyškių pieninės“ rinkodaros vadovė Elena Šilovaitė.

Sėkmingas „VRS WPI Vilnius“ ir „Vilkyškių pieninės“ bendradarbiavimas prasidėjo laimėjus 2009 bendrovės organizuotą konkursą „Žalgirio“ rėmimo koncepcijai sukurti.

Prekės ženklas (naujas logotipas) „Vilkyškių pieninei“ buvo sukurtas 2010 metais: buvo parengta prekės ženklo strategija, išgrynintas pozicionavimas, atlikti prekės ženklo korporatyvinio stiliaus darbai, pradedant įmonės logotipu, baigiant visais kitais firminio stiliaus atributais.

„Vilkyškių pieninės“ produktų linijos dizainas su katinėliu buvo sukurtas 2009 metais. Siekiant sustiprinti skėtinio prekės ženklo žinomumą, 2010 metais šviežių pieno produktų linija įgijo pavadinimą „Vilkyškių“. 2011 metais buvo sukurta dizaino koncepcija „Vilkyškių“ sūrių pakuočių apipavidalinimui. 2012 metų vasarą vartotoją pasiekė „Vilkyškių pieninės“ produkcija pilnai atnaujintomis pakuotėmis.

„Dabar atėję prie parduotuvės lentynų vartotojai gali lengvai atpažinti ir pasirinkti Vilkyškių pieninės produktus – ar tai būtų šviežių produktų linija „Vilkyškių“ su katinėliu, ar tai būtų atnaujintos išskirtinio dizaino sūrių pakuotės“, – sako Jūratė Stankuvienė, „VRS WPI Vilnius“ Pardavimų direktorė. Prekės ženklo žinomumo rodiklis jau viršijo 90 proc.

„Džiaugiamės, kad nesunkiai radome bendrą kalbą su įmonės vadovybe, o didžiausia sėkmė ir partnerystė prasidėjo su rinkodaros vadovės Elenos Šilovaitės atėjimu. Dalyvavimas nuo pat prekės ženklo kūrimo pradžios, sugebėjimas sukurti pasitikėjimą, išsivysčiusį į ilgalaikį bendradarbiavimą, mūsų agentūros darbuotojus pavertė tikrais „Vilkyškių“ prekės ženklo fanais. Šis apdovanojimas – patvirtinimas kiekvienam iš mūsų, kad nuoseklus ir nuoširdus darbas, tikėjimas ir noras padaryti geriau yra teisinga kryptis, nes tai atneša rezultatą, kuris džiugina“, – sako J. Stankuvienė.

„VRS WPI Vilnius“ atliko visus esminius „Vilkyškių“ prekės ženklo konstravimo žingsnius, kūrybinį ir dizaino išpildymą, kasdienę strateginę, kūrybinę priežiūrą. „Vilkyškių pieninė“ pozicionuojama kaip nedidelė pieno produktų ir sūrių gamintoja, įsikūrusi unikalioje geografinėje teritorijoje. Pieninė įsikūrusi šalia derlingų Nemuno užliejamų pievų, kurios ypač tinkamos pienininkystei. Unikalioje vietoje nedidelės pieninės gaminami išskirtiniai produktai, kiekvienam kurių skiriama daugiau dėmesio ir žmogiškosios šilumos.

Metų prekės ženklo apdovanojimus rengia  „Verslo žinios“  kartu su rinkos tyrimų bendrove „Nielsen“.

Apie „VRS WPI Vilnius“

2002 m. įkurta agentūra „VRS WPI Vilnius“ teikia visas reklamos paslaugas. „VRS WPI Vilnius“ yra strateginis integruotos komunikacijos partneris, galintis spręsti sudėtingiausius uždavinius, susijusius su pridėtinės vertės kūrimu klientams ir galutiniams vartotojams. Mes tikime bendradarbiavimu, paremtu pasitikėjimu ir pagarba: Jūs geriausiai išmanote savo verslą, mes – komunikaciją. To rezultatas – išskirtiniai ir efektyvūs sprendimai, kuriantys vertę. „VRS WPI Vilnius“ priklauso didžiausiam savininkų valdomų agentūrų tinklui pasaulyje „Worldwide Partners“.