Į Lietuvą atėjęs pavasaris ne tik palengva koreguoja orų prognozes, bet naujus vėjus atpučia ir į mados bei stiliaus pasaulį. Stilistės Agnės Gilytės teigimu, ryškiausios stiliaus tendencijos šį pavasarį sugrąžins į 80-uosius, tačiau norint pastebimai atnaujinti garderobą nereikia nei apsikrauti naujais daiktais, nei pernelyg išlaidauti – naujų drabužių, kuriuos galima įsigyti lietuviško prekybos tinklo parduotuvėse „Maxima“, pakaks vos keleto.
Mada grįžta į 80–uosius
Pasak A. Gilytės, tiek moterų, tiek vyrų drabužių mados grįžta į 80– uosius – „ant bangos“ vėl atsiduria iš pirmo žvilgsnio „senoviniai“ kostiumai, pasižymintys platesne pečių linija ir skirtingais raštais.
Madingiausi moteriški kostiumai – spalvingi
„Kalbant apie moteriškus kostiumus, šie išsiskiria spalvomis – madingi ne tik balti, pilki ar juodi, bet ir violetiniai, garstyčių spalvos, žali ir visų kitų akį traukiančių spalvų. Didelis dėmesys skiriamas „pieštuko“ tipo sijonams, aptempiantiems klubus, siaurėjantiems ir siekiantiems kelius. Įdomu tai, kad nebėra privalu prie tokių sijonų derinti aukštakulnius – puikiai tiks avėti ir sportinius ar laisvalaikio batelius. Sportinio stiliaus mada neblėsta jau trečius metus ir neketina užleisti pozicijų“, – sako A. Gilytė.
Taip pat stilistė teigia, kad lietpaltis – praktiška klasika, tačiau šį pavasarį jis tampa ir svarbia stiliaus detale. Tikrai galima improvizuoti – stebinti lietpalčių spalva, neįprastu kirpimu, atsisakant diržo ir panašiai.
Džinsas – amžinai madoje
Kita stipri tendencija – džinsas, kuris taip pat niekada neišeina iš mados. „Dabar ypač madingi džinsai be elastano, vėlgi, atspindintys 80-uosius – aukšto juosmens, tiesaus kirpimo, tamsiai mėlyni. Ir vyrų, ir moterų madoje kitiems vietos neužleidžia džinsiniai marškiniai su kišenėmis ties krūtine. Galima sakyti, kad vyrauja „darbinių džinsų“, kurie, atrodytų, puikiai tiktų statybininkams, tendencija ir ji laikosi nebe pirmą sezoną“, – tikina stilistė.
Pamirškite smulkias gėlės – tegyvuoja masyvios!
Galiausiai, jei anksčiau buvo madingos smulkios, kiek hipiškos audinius puošusios gėlės, šiemet daugiau dėmesio skiriama masyvesnėms – jos gali būti prisiūtos prie drabužio kaip jo akcentas ar sudėliotos kaip grafikos kūrinys iš, pavyzdžiui, kvadratų, rombų ar trikampių.
„Ne ką mažiau svarbūs išlieka ir klasikiniais vadinami raštai – langeliai ar taškeliai – bei jų derinimas tarpusavyje. Puikių derinių pavyzdžiai – languotas švarkas su taškuotomis kelnėmis ar gėlėta palaidinė su dryžuotomis kelnėmis“, – sako A. Gilytė.
Keičiantis sezonams spintos revizija – būtina
Norint pastebimai atnaujinti savo garderobą, A. Gilytės teigimu, spintos revizija būtina. Ją pradėti reikėtų nuo netinkamų drabužių pašalinimo.
„Pirmiausia, spintoje neturi likti vietos tam, kas jums tiesiog netinka – stambina, „trumpina“ ar verčia jaustis nepatogiai. Atsižvelgiant į pavasario tendencijas, vietą spintoje turi užimti spalvoti drabužiai, ne juodi, tamsūs, žieminiai. Jei galvojate pagyvinti savo garderobą vos pora naujų daiktų – rinkitės spalvingus. Atsisakykite beformių drabužių, mat šis sezonas išsiskiria aiškiais siluetais“, – pataria A. Gilytė.
Aksesuarai pagyvins bet kokią aprangos eilutę
„Sakyčiau, jog pakanka trijų, galbūt penkių daiktų, kad uždėtumėte tą raziną ant torto. Be to, jei nenorite ar negalite įsigyti daug naujų drabužių, nepamirškite aksesuarų – naujos skrybėlės, pirštinių, rankinės, o gal diržo? Kartais gali pakakti vien naujų pėdkelnių, kurios kainuoja nebrangiai. Svarbu ne tik drabužiai, bet ir detalės“, – tikina A. Gilytė.
Tuo tarpu kalbant apie naujus pirkinius, pasak stilistės, nėra reikalo planuoti didelių investicijų.
Taupyti padės kasdien mažos drabužių kainos
Jau antrą mėnesį „Maximos“ kampanija „Mažos kainos garantija“ taikoma ir drabužiams. Juos pirkėjai gali rasti visuose aprangos skyriuose didesnio („XX“) ir didžiausio („XXX“) formato „Maxima“ parduotuvėse. Būtent šio formato parduotuvėse, ypač įsikūrusiose didmiesčiuose, parduodama beveik pusė viso tinklo parduotuvėse siūlomų drabužių.
Kampanijos „Mažos kainos garantija“ karuliais ir geltonomis etiketėmis pažymėtų drabužių kainas bent du kartus per savaitę kainų rinkėjai tikrina ir lygina su tos pačios rūšies, dydžio ir paskirties drabužiais kituose prekybos tinkluose Lietuvoje: „Iki“, „Rimi“, „Lidl“. Jei randama, kad prekės kaina skiriasi, „Maxima“ mažina savo kainą.
Rašyti atsakymą