Susipažino su Rambyno paslaptimis ir burtais

rambynas jaunimo mokyklaMokytis galima ir pasibaigus pamokoms mokykloje. Tai įrodė Šilutės jaunimo ir suaugusiųjų mokymo centro suaugusiųjų IIIB klasės mokiniai su lietuvių kalbos mokytoja S.Jokubauskaite.

Birželiui perkopus į antrąją pusę, susibūrusi komanda nuvyko į Rambyno regioninį parką bei aplankė ypatingiausias, magiškiausias vietas, sužinojo daug istorijos faktų, slepiančių mistišką vietovės praeitį.

Edukacinės išvykos metu aplankytas Rambyno regioninio parko lankytojų centras, keliautojai pabuvojo prie Raganų eglės, turinčios net 17 kamienų, pasigrožėjo unikalia Bitėnų gandrų kolonija, apžvalgos bokštu prie Merguvos ežero, Mažosios Lietuvos paveikslų sodu, aplankė M.Jankaus muziejų, Bitėnų kapinaites, kopė į Rambyno kalną.

Keliautojos neslėpė, kad net neįsivaizdavo, jog visai šalia, Rambyno regioniniame parke, yra tiek daug įdomių, kupinų paslapčių lankytinų vietų.

Kadangi išvyka buvo pavadinta netradicine pamoka „Pamoka gamtoje: svajokime drauge!“, mokytoja komandai paruošė ir specialias užduotis. Lankydamos įvairias parko vietas, mokinės ieškojo sąsajų su raktiniais žodžiais: „Laumės“, „Burtai“, „Ragana“, „Ateities spėjimas“. Kelionės pabaigoje komanda piešė visų aplankytų vietų simbolį – Raganių, kurio galvą netikėtai papuošė stilizuota kepurė iš Raganų eglės.

Po 4 valandas trukusios netradicinės pamokos gamtoje buvo prisiminta ir aptarta, kas paliko giliausius įspūdžius. Merginos neslėpė, kad liko sužavėtos Rambyno kalno dainiaus Eugenijaus Skipičio vaizdingais pasakojimais apie Raganų eglę ir jos atsiradimą, neišdildomus įspūdžius paliko Lankytojų centro vyr. kultūrologės Giedrės Skipitienės pasakojimai apie saugomus eksponatus ir lietuvininkų vestuvių papročius. Negana to, apsilankiusiosios parke sužinojo apie laumių gyvenimą šalia Merguvos ežero.

Edukacinę kelionę – pamoką keliautojos aprašė ir su nuotraukomis išsiuntė į Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro paskelbtą nacionalinį konkursą „Pamoka gamtoje: svajokime drauge!“. Šiuo konkursu siekiama stiprinti švietimo institucijų ir saugomų teritorijų bendradarbiavimą, sudarant sąlygas gamtamokslinio ugdymo plėtotei naujose mokymo aplinkose, skatinant institucinį integralumą ir partnerystę.