Telekomunikacijų bendrovės „Splius“ sėkmės paslaptis – dėmesys darbuotojui ir ryšys su klientu

Telekomunikacijų bendrovė „Splius“ sparčiai plečia savo veiklą. Prieš 26-erius metus Šiauliuose pradėjusi veikti kaip kabelinės televizijos teikėja, šiandien „Splius“ teikia televizijos, interneto, fiksuoto ryšio paslaugas ne tik Šiaulių regione, bet ir Klaipėdoje, Kretingoje, Gargžduose, Šilutėje, Panevėžyje. Per daugiau nei ketvirtį amžiaus ši bendrovė užsitarnavo klientų vertinimą ir pasitikėjimą, tad šiandien pelnytai gali didžiuotis užimama trečia pozicija telekomunikacijų bendrovių reitinge.

Splius kolektyvas Šiaulių dienose

Didžiausi Šiaurės Lietuvoje

Bendrovės „Splius“ rinkodaros direktorė Inga Karickienė sako, kad įmonė visus tuos metus dirbo stabiliai žvelgdama į priekį, keldama sau naujus tikslus ir ieškodama naujų galimybių.

„Tiek darbuotojų kiekiu, tiek geografiniu lygmeniu mes niekada nesustojome, visa laiką plėtėmės. Per 26-erius veiklos metus ėjome tik į priekį, žiūrėjome, kur daugiau ką nuveikti, kokį naują miestą pasirinkti. Šiuo metu savo paslaugas teikiame 13-oje Lietuvos miestų, iš kurių didžiausi yra Klaipėda, Šiauliai ir Panevėžys. Jau kurį laiką galime didžiuotis būdami didžiausia interneto ir televizijos paslaugas teikiančia bendrove Šiaurės Lietuvos regione“, – pasakoja I. Karickienė.

Splius pastatas

Neseniai „Splius“ pasiekė ir dar viena džiugi žinia. Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) 2022 metų II ketvirčio ataskaitos duomenimis, vertinant paslaugų teikėjų struktūrą pagal paslaugų gavėjus šviesolaidinėmis linijomis, „Splius“ bendrovė užima trečią vietą. Įmonės atstovų teigimu, tai didelis pasiekimas, skatinantis judėti pirmyn.

„Esame solidi ir žinanti, ko nori, įmonė. Mes žinome, kur einame, norime būti Lietuvoje, būti arti kliento. Ir mums tai sekasi. RRT ataskaitos duomenimis, „Splius“ yra trečia pagal šviesolaidinio interneto teikimą Lietuvoje. Pagal išmaniosios televizijos klientų skaičių mes esame antroje vietoje. Reikėtų įvertinti tai, kad įmonė dirba ne visoje Lietuvoje, bet šiaurės regione. Tikime, kad šiuos pasiekimus pavyks išsaugoti“, – džiaugėsi I. Karickienė.

Įmonė auga, vertybės išlieka

„Splius“ jau nuo veiklos pradžios pabrėždavo, kad svarbiausia jų stiprybė – ryšys su klientu. Pasak I. Karickienės, „Splius“ yra vidutinio dydžio įmonė, darbuotojai čia vieni kitus pažįsta, glaudžiai bendradarbiauja tarpusavyje. Tad natūraliai kyla noras palaikyti šiltus santykius ir su klientais.

„Dirbame jau seniai, bet vertybės liko tos pačios. Pagrindinė mūsų stiprybė – lankstumas, buvimas arti kliento, įsiklausymas, ypatingai geras aptarnavimas. Daug pastangų dedame į tai, kad klientas gerai jaustųsi naudodamasis mūsų paslaugomis.

Jeigu kažkas nutinka, kyla klausimų, stengiamės užtikrinti, kad klientui būtų nedelsiant atsakyta, kad būtų paprasta susisiekti. Mūsų skyriai įsikūrę strategiškai patogiose vietose, kad žmonės galėtų ateiti ir gyvai pasikalbėti. Tuose miestuose, kuriuose skyrių neturime, dirba mūsų atstovai. Kad einame teisingu keliu, parodo ir įvertinimai – darbuotojai sulaukia nemažai pagyrų. Jomis dalijamės ir socialiniuose tinkluose. Tai svarbu ne tik pačiam darbuotojui, bet ir mums kaip įmonei“, – sako I. Karickienė.

Splius automobiliai pasiruošę darbui

Jai pritaria ir „Splius“ rinkodaros projektų vadovė Aušra Vaitkevičienė. Pasak jos, pradėję teikti paslaugas naujame mieste,  įmonės darbuotojai visada pirmiausia susipažįsta su aplinka, įvertina to miesto gyventojų poreikius, nuotaikas.

„Atėję į miestą stengiamės susibendrauti su bendruomene, paremti juos, pajusti pulsą, kuo jie gyvena, ko jiems reikia. Dalyvaujame miesto šventėse, norime pasikalbėti su žmonėmis, išgirsti, kas jiems yra svarbu, kokios paslaugos domina. Visada stengiamės būti žaismingi, patrauklūs, sugalvojame kokią nors atrakciją, loteriją ar interaktyvią veiklą“.

Socialiai atsakinga

Siekis būti arti kliento lemia ir poreikį jaustis bendruomenės dalimi. „Splius“ visada buvo ir išlieka socialiai atsakinga įmonė, remianti įvairias šventes, sporto bendruomenes, meno galerijas.

„Akcininkų sprendimu, kiekvienais metais yra skiriama 50 tūkst. Eur paramai ir labdarai. Šias lėšas paskirstome ne tik Šiaulių regionui, bet ir kitiems miestams, kuriuose teikiame savo paslaugas“, – pasakojo generalinis įmonės direktorius Arymantas Klapatauskas.

„Splius“ nelieka abejinga ir kitų skausmui, padeda likimo nuskriaustiesiems. Kilus karui Ukrainoje, įmonė parodė tvirtą laikyseną pirmoji išjungdama rusiškus kanalus, prisidėjo prie paramos karo pabėgėliams, siuntė į frontą automobilius, gabeno interneto įrangą.

Splius kolektyvas su kaimynais išreiškia palaikymą Ukrainai

„Šie metai buvo išskirtinai jautrūs. Visi galvojome, kaip prisidėti prie Ukrainos palaikymo. Be kolektyvo iniciatyvų, pirkome ir išsiuntėme į Ukrainą tris automobilius, kurių bendra vertė  apie 20 tūkst. Eur. Taip pat savo įrangą skyrėme rusų sugriautai Poltavos savivaldybės infrastruktūrai atstatyti. Ne vieną bombų saugyklą aprūpinome „Wi-Fi“. Suprantame, kad tiems, kas sėdi slėptuvėje, tai labai svarbi susisiekimo priemonė“, – sakė A. Klapatauskas.

Sėkmingai plečiasi

Sėkmingai plėsdama savo veiklą, įmonė šiemet televizijos ir interneto paslaugas pradėjo teikti ir Panevėžio mieste. Šiuo metu apie pusė Panevėžio daugiabučių gyventojų jau gali naudotis „Splius“ paslaugomis. Intensyvūs tinklo plėtros darbai vyksta ir toliau, juos įmonė planuoja baigti kitais metais.

„Įmonės tikslas per ateinančius metus pasiekti, kad visuose Panevėžio daugiabučių kvartaluose būtų prieinamas „Splius“ šviesolaidinis internetas ir išmanioji televizija. Įmonė šiam tikslui jau investavo daugiau nei 1 mln Eur. Esame pasiruošę investuoti ir kitais metais“, – sakė „Splius“ rinkodaros direktorė.

Nepamirštas liko ir Klaipėdos kraštas. Šiuo metu baigiami tinklo plėtros darbai Šilutės mieste. Daugiabučių namų rajonuose jau įrengtas „Splius“ tinklas, galima naudotis  paslaugomis.

„Malonu, kad pirmieji Panevėžyje ir Šilutėje prisijungę klientai džiaugiasi, yra patenkinti. Tikimės, kad jų daugės. Jie gauna grįžtamąjį teigiamą ryšį, kurį gauname ir mes. Tai skatina judėti pirmyn“, – rezultatais džiaugėsi „Splius“ rinkodaros projektų vadovė A. Vaitkevičienė.

Investuoja į naujas technologijas

Siekdama tobulinti paslaugų kokybę, mažinti elektros energijos sąnaudas, „Splius“ didžiąją dalį savo lėšų investuoja į naujausias technologijas. Įmonė šiuo metu tiesia naujos kartos šviesolaidinį tinklą, atveriantį kelią žengti tvarumo link.

„Pradėjome interneto tinklo modernizavimo darbus, pereidami prie GPON technologijos. Ši technologija ypatinga tuo, kad daugiabučių namų rūsiuose nereikia statyti jokios aktyvinės įrangos. Tai suteiks galimybę padidinti interneto paslaugos greitaveiką, bei pagerinti kitus paslaugos parametrus, tapti ekologiškesniais, taikyti į tvarumą orientuotus ir gamtą tausojančius sprendimus“, – pasakojo  „Splius“ generalinis direktorius A. Klapatauskas.

Planuose – augimas ir tvarumas

Vienas didžiausių šių metų įmonės pasiekimų – platesnei rinkai pristatyta ir išleista išmaniosios televizijos programėlė „Plius.TV“, kuri jau prieinama skirtingų modelių televizoriams.

„Dedame daug vilčių į tą programėlę, nes įsitikinome, kad žmonėms tai yra patogu – nereikia jokio imtuvo, priedėlio, viską galima rasti tame pačiame televizoriuje. Lygiuojamės į pasaulines kompanijas, todėl šiuo metu mūsų tikslas – sukurti patogią programėlės užsakymo ir apmokėjimo sistemą“, – pasakojo įmonės rinkodaros direktorė.

Vertindami praėjusius metus, „Splius“ atstovai vienbalsiai džiaugiasi savo ryžtu ir nuveiktais darbais, drąsiai žvelgia į ateitį, keldami kitiems metams ne mažesnius tikslus.

„Mes džiaugiamės savo pasiekimais, ir toliau žadame investuoti į tinklo modernizavimą ir plėtrą. Šiauliuose, pietiniame miesto rajone, jau pradėjome tinklo modernizavimo darbus. Puikiai suprantame, kad to vartotojams reikia. Ir toliau žadame nepamesti savo vertybių, tobulinti technologijas“, – sakė I. Karickienė.

Jai pritaria ir „Splius“ generalinis direktorius, atskleisdamas, kad įmonė neketina sustoti, ji ir toliau sieks išlaikyti savo pozicijas rinkoje.

„Mes puikiai suprantame, kad telekomunikacijų rinkoje konkurencija yra labai arši, su tuo susiduriame, ir tą jaučiame. Todėl esame pasiryžę daryti viską, kad tik klientas būtų laimingas. Darbų pradėta daug, belieka tik nenustoti ir žengti pirmyn su technologijomis“, –  teigė A. Klapatauskas.