Teorijos egzamino kaina nuo gegužės šiek tiek mažėja – iki 10 Eur. Tam įtakos turėjo tai, jog patobulinus egzaminavo procesą pavyko pasiekti, kad per 1 valandą egzaminą gali laikyti daugiau žmonių.
Vien šiais metais 12-oje egzaminavimo centrų pagal olandų modelį planuojama įrengti naujo standarto teorijos klases. Klasės šiuolaikiškesnės ir patogesnės vairuotojams, leidžia užtikrinti didesnę sukčiavimų prevenciją, nes kiekvienoje egzaminavimo vietoje įrengiami papildomi veidrodžiai bei stebėjimo kameros. Taip ruošiamasi naujovei – ateityje teorijos egzaminai bus vykdomi nenutrūkstamu srautu, siekiant paspartinti egzaminavimą.
Su praktikos egzaminų kaina situacija kitokia. Įtaką šios paslaugos augusiai savikainai turėjo atliktos investicijos, infliacija, pastaruoju metu sparčiai augusios degalų ir eksploatacijos kainos, darbo užmokesčio pokyčiai. Tai ir lėmė, kad po daugiau nei 13 metų keičiamos praktikos egzaminų kainos. Pavyzdžiui, nuo šiol populiariausios B kategorijos egzaminas kainuos 41,26 Eur vietoj buvusio 31 Eur.
„Mes teikiame administracines paslaugas, jų kainodara sudaroma paskaičiuojant paslaugos teikimo kaštus. Šiuo metu galiojantis kainoraštis buvo patvirtintas prieš daugiau nei dešimtmetį, per tokį laiką įvyko daug pokyčių. Šiandien vairavimo egzaminų paslauga įmonei yra nuostolinga, todėl norime užtikrinti sąžiningą ir teisingą kainodarą, nes patiriamų nuostolių negali dengti dėl kitų paslaugų į mus besikreipiantys klientai. Turime prisitaikyti ir prie nuolat besikeičiančios aplinkos, klientų poreikių.
Štai B kategorijos automobilių parką atnaujiname kas 3 metus, o juose vis daugėja pažangių technologijų. Svarbu prisidėti ir prie didesnio eismo saugumo, todėl, siekdami kuo kokybiškiau patikrinti būsimų vairuotojų įgūdžius, pagal užsienio šalių gerąją praktiką taikome naujoves. Kaip pavyzdys, praėjusių metų rudenį įdiegėme savarankišką vairavimo užduotį – važiavimą pagal navigaciją“, – sako „Regitros“ generalinis direktorius Vaidas Dominauskas.
Rašyti atsakymą