„Vienas šių metų tikslų – juodųjų dėmių šalinimas, pasitelkiant numatytas eismo saugos inžinerines priemones. Esame įsitikinę, kad kokybiška analizė bei tikslinės investicijos į pavojingiausius šalies ruožus ir sankryžas, ženkliai pagerins eismo saugos padėtį keliuose“, – teigia „Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
Šiemet kelių sankryžose ir ruožuose, kur užfiksuotos „juodosios dėmės“, bus atnaujinamos pėsčiųjų perėjos, greičio mažinimo kalneliai bei kelių ženklinimas, pertvarkytos avaringos sankryžos, įrengtos atskiros kairiojo posūkio juostos ir pan. priemonės. 38-iose valstybinės reikšmės keliuose užfiksuotose „juodosiose dėmėse“ papildomų inžinerinių saugos priemonių diegimas bus įgyvendintas iki metų pabaigos.
Šių priemonių diegimas prisidės prie eismo įvykių keliuose mažinimo ir realių rezultatų – sumažėjusių „juodųjų dėmių“ skaičiaus keliuose ir didesnio visų eismo dalyvių saugumo.
Šiuo metu valstybinės reikšmės keliuose yra 38-ios „juodosios dėmės“, 2022 m. jų buvo 42, 2021 m. – 44.
„Juodosios dėmės“ dažniausiai atsiranda pėsčiųjų perėjose, vieno lygio sankryžose su nesaugiais kairiaisiais posūkiais ir šviesoforu reguliuojamose sankryžose. Dažniausi eismo įvykiai sankryžose – susidūrimai sukant į kairę (apsisukant), o ruožuose – užvažiavimai ant pėsčiojo arba dviratininko.
Kelio, gatvės ruožas ar sankryža laikomi „juodosiomis dėmėmis“, jeigu juose per pastaruosius 4 kalendorinius metus yra įvykę 4 arba daugiau įskaitinių eismo įvykių.
AB „Via Lietuva“ inf.
Rašyti atsakymą