Visuomenę gyventi ramiau ragins vaizdais iš šiandienos medikų „vakarėlių“

Lietuvoje įsibėgėjus antrajai koronaviruso pandemijos bangai paskelbta kūrybinė sesija „Corona Brief Session: #ramiau, #gydytojaiprašo“ pasiekė finišo tiesiąją. Ekspertų komisijos sprendimu, sesijos laimėtoja tapo reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ absolvenčių sukurta kampanija „Vakarėlis pagal gydytojus“. Likti namuose ir gyventi ramiau visuomenę skatinanti reklamos kampanija jau netrukus bus pristatyta viešai.

Pandemijos metu visos šalies medikams – ypač sunkus laikas. Šilutės ligoninė - ne išimtis, kova dėl gyvybių čia vyksta kiekvieną dieną.

Kūrybinę sesiją „Corona Brief Session: #ramiau, #gydytojaiprašo“ Lietuvoje inicijavo komunikacijos agentūra „Fabula Hill & Knowlton Strategies“ ir reklamos mokykla „The Atomic Garden“. Sesiją surengė susivieniję reklamos ir komunikacijos industrijos atstovai, kad atlieptų medikų prašymą paskatinti visuomenę tausoti savo ir aplinkinių sveikatą bei gelbėti nacionalinę sveikatos sistemą nuo COVID-19 pacientų perviršio.

Iš viso kūrybinėje sesijoje dalyvavo 36 dalyviai, kurie, bendradarbiaudami su reklamos ir komunikacijos profesionalais, per tris paras turėjo išgvildenti medikų prašymą atliepiančias kūrybines idėjas.

Ekspertų sprendimu, geriausia pripažinta reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ absolvenčių Saulės Igarytės ir Meilės Pečiulytės sugalvota reklamos kampanija „Vakarėlis pagal gydytojus“, atspindinti COVID-19 virusu užsikrėtusius pacientus gydančių medikų kasdienybę. Idėjos autorių teigimu, pagrindinis šios kampanijos tikslas – parodyti visuomenei nematomą gyvybes gelbstinčių medikų darbo dalį.

„Mūsų idėja – sugretinti žmonėms įprastus vakarėlius ir „vakarėlius“, kuriuose šiandien su koronavirusu kovojantys medikai atsiduria kiekvieną dieną. Kampanijos pamatas – tai realūs vaizdai, užfiksuoti, fotografo Vidmanto Balkūno bei soc. projektų komandų „Ugdanti komunikacija“ ir „Priešakinėse linijose“, medikų darbo metu: kova dėl gyvybių, begalinės pastangos, ekstremalios situacijos, o kartais – net medikų ašaros. Tokiu būdu visuomenei siekiame parodyti, kad vienas vakarėlis gali turėti dvi puses, ir abi jos yra arčiau nei manome“, – sako idėjos autorės, savo kūrybinį duetą pavadinusios „Šiltai“.

Viešojoje erdvėje kampanija „Vakarėlis pagal gydytojus“ bus pristatyta jau šią savaitę. Vaizdai iš šiandieninės medikų kasdienybės bus rodomi lauko plakatuose, televizijoje, socialiniuose tinkluose.

Prie kampanijos įgyvendinimo dirba „Fabula Hill & Knowlton Strategies“, reklamos agentūra „Ogilvy Vilnius“, kūrybos namai „Tape“, garso įrašų studija „Dropaudio“, Vilniaus miesto savivaldybė, žurnalas „Žmonės“, vaistinių tinklas „Eurovaistinė“. Įgarsinti reklaminius kampanijos klipus sutiko visuomenininkas, atlikėjas Gabrielius Liaudanskas-Svaras. Dalyvių maitinimu sesijos metu pasirūpino „Barbora“.

Kovai su koronavirusu skirta kūrybinė sesija Lietuvoje surengta jau antrąkart – pirmąją kūrybinę sesiją reklamos mokykla „The Atomic Garden“ surengė šių metų pavasarį. Rugsėjo mėnesį reklamos mokykloje vykusio panašaus renginio metu buvo ieškoma būdų didinti jaunimo aktyvumą Seimo rinkimuose.

Vakarėlis pagal medikus – tai šių dienų medikų kasdienybė.