Grindopolis lentaVienintelis toks Lietuvoje – unikalus ir interaktyvus žaidimas „Grindopolis“ trečiadienį pristatytas Šilutės bibliotekoje. Tai tarsi stalo žaidimas, tik veiksmas vyksta ant grindų, o žaidėjai vaikšto ne figūrėlėmis, bet savomis kojomis.

Renginio metu buvo surengtas protų mūšis. Nugalėtojų komandai iš M. Jankaus pagrindinės mokyklos pirmiesiems leista išbandyti „Grindopolį“, kviečiantį interaktyviai keliauti po Šilutės kraštą, pažinti jo istoriją, kultūrą, žymias asmenybes, sužinoti kitus įdomius faktus.

Žaidimą kūrė komanda

Bibliotekininkų komandos naujausias kūrinys - interaktyvus žaidimas „Grindopolis“ buvo kuriamas, vykdant projektą „Jaunųjų technologų akademija“ (vadovė Akvilė Tamošiūnė). Projektą finansuoja Lietuvos kultūros taryba ir Šilutės rajono savivaldybė.

Projektas vykdomas jau trečius metus ir kasmet Šilutės biblioteka savo lankytojams pasiūlo vis naują paslaugą. Apie tai, kaip kartu su programavimo būrelio „Coder Dojo“ vaikais, kolega bibliotekininku Ovidijumi Normantu ruošė žaidimo pagrindą, litavo elektronines grandines, kūrė programinę ir techninę dalį, susirinkusiems pasakojo projekto organizatorius, bibliotekinių procesų automatizavimo inžinierius Ovidijus Kulda.

Dar iki tol, kol buvo pradėtas „Grindopolio“ lentos gaminimas, Informacijos skyriaus bibliotekininkės rinko medžiagą apie Šilutės kraštą, ją sistemino ir sudarė klausimyną su atsakymų variantais. Dailininkas Andrius Sirtautas apipavidalino interaktyvią lentą žaismingu piešiniu.

Pirmieji išbandė mokiniai

Į žaidimo pristatymą susirinko gausus būrys bibliotekos bičiulių iš Pamario (mokyta Raimonda Genienė) ir M. Jankaus pagrindinių mokyklų („Ugdymo karjerai“ koordinatorė Edita Bendžiuvienė). Susiskirstę į komandas, visi jėgas išbandė protų mūšyje. Nugalėtojais tapo merginų moksleivių komanda iš M. Jankaus mokyklos. Jas apdovanojo F. Bajoraičio viešosios bibliotekos direktorė Laima Dumšienė. Nuskriaustų neliko, visiems atiteko saldūs paguodos prizai.

Protų mūšį laimėjusi merginų komanda perėjo į kitą etapą, pirmosios išbandė žaidimą. Jos lipo ant lentos, rideno virtualų kauliuką ir taip interaktyviai keliavo po Šilutės kraštą: atsakinėjo į klausimus, susijusius su jo istorija, kultūra, žymiomis asmenybėmis, kitais faktais.

Suabejojusios dėl teisingo atsakymo, galėjo prašyti draugų pagalbos, kurie susibūrę aplink stebėjo žaidimą. Už teisingą patarimą ir jie galėjo laimėti papildomą dovanėlę.

Pirmąja „Grindopolio“ nugalėtoja tapo devintokė Samanta iš Šilutės M. Jankaus pagrindinės mokyklos. Ji pirmoji pasiekė finišą ir laimėjo pagrindinį prizą. Gerų emocijų netrūko viso renginio metu.

Bibliotekininkai džiaugiasi galėdami pasiūlyti inovatyvią, nemokamą paslaugą, kuri ne tik kvies pažaisti, turiningai leisti laisvalaikį, bet ir praturtins dalyvių žinias apie Pamario kraštą.

Norintys išbandyti sėkmę žaidime „Grindopolis“ kviečiami registruotis bibliotekos Informacijos skyriuje (I a.) arba telefonu 8 441 77137.

Daugiau nuotraukų „Facebook“ albume.



Ukmergės naujienos

kamieniniubank.lt