„Apoil“ bendrovės pasiekimas: 5 metus iš eilės pelnytas „European Business Masters“ sertifikatas

„European Business Masters“ sertifikatas – prestižinis sertifikatas, pažymintis, kad juo įvertintos įmonės vysto ypač sėkmingą verslą, auga tvariai ir geba prisitaikyti prie kintančių rinkos sąlygų. Šis sertifikatas suteikiamas tik toms įmonėms, kurios atitinka griežčiausius vertinimo kriterijus rinkoje ir konkrečiame verslo sektoriuje. Sertifikavimo metu vertinami skirtingi veiklos kriterijai ir rodikliai, kuriems nėra jokių kompromisų. 

P. Zaveckas sako, kad aukščiausias įvertinimas galimas tik pagarbos klientui dėka bei tiekiant išskirtinės kokybės degalus.

Tokiu sertifikatu jau penktą kartą iš eilės nominuota 1995 metais Klaipėdoje įkurta bendrovė „Apoil“, kurios pagrindinė veikla – didmeninė prekyba naftos produktais.

Kokia yra tokio pasiekimo ir sėkmės versle paslaptis? Apie tai kalbėjomės su įmonės direktoriumi Pauliumi ZAVECKU.

– Trumpai pristatykite Jūsų vadovaujamą įmonę.

– Degalus bendrovėms, ūkininkams ir fiziniams asmenims tiekiame jau 30 metų. Vykdome didmeninę prekybą naftos produktais – benzinu, reaktyviniu kuru, dyzelinu, dyzelinu žemės ūkiui, šildymui. Orientuojamės ir rekomenduojame skandinavišką dyzeliną, kadangi jo aukštesnis cetaninis skaičius, o tai lemia jo kokybę. Degalus pristatome savo transportu visoje Vakarų Lietuvoje ir tiksliomis matavimo priemonėmis išpilstome į stacionarias bei kilnojamas talpyklas, cisternas, kuro bakus.

Visada siekiame pateikti klientui tik aukščiausios kokybės degalus už mažesnę kainą. Tai yra pats svarbiausias momentas. Būtina išlaikyti kuo aukštesnę degalų kokybę. Juk šiandieninis klientas yra pakankamai išprusęs, tad puikiai žino, kad aukšta degalų kokybė padeda sutaupyti. Ir ne tik tiesiogiai, bet ir tuo, kad technika, į kurią pilami kokybiški degalai, tarnauja  ilgiau.

– Ką jums reiškia toks įvertinimas – „European Busines Masters“ sertifikatas?

– Degalų tiekimo sektoriuje tai ypač aukštas įvertinimas ir tuo galima didžiuotis. Didžiuotis, kadangi aukšti rezultatai nepasiekiami iš karto arba staiga. Tai yra nuolatinio, kruopštaus viso kolektyvo darbo rezultatas. Žinoma, tokių rezultatų nepasiektume, jei darbuotojai nebūtų savo srities profesionalai. Nuo čia viskas ir prasideda – darbuotojai, pradedant nuo aukščiausios ir iki žemiausios grandies, turi būti įsisąmoninę, kad dirbama kliento, žmogaus naudai.

Be jokios abejonės turime būti sąžiningi, teisingi ir atidūs.

Svarbu ir tai, kad pačios įmonės valdymas vyksta ne piramidės principu, tačiau srauto principu.

Kai vadovaujamasi šiais kriterijais, klientų – draugų ratas plečiasi, o rezultatai būna puikūs. O tada formuojasi dar platesnis draugų ratas, kurių skaičiuojame jau 500.  Tokiu būdu visos šalys išlieka patenkintos, nes jaučia, kad jomis rūpinamasi, o ir pats darbas suteikia malonumą.

– Gal užsiminsite apie ateities planus?

– Sieksime, kad mūsų klientai ir toliau gautų aukščiausios kokybės produktus ir aptarnavimą, ir kad „Apoil“ ir toliau būtų nominuojama šiuo aukšto standarto sertifikatu.

– Linkime sėkmės.

https://www.apoil.lt/