Dalyviai buvo suskirstyti į komandas ir mesdami kubą, pagal ant jo esančią raidę turėjo išvardinti kuo daugiau šalių, vardų, miestų, gyvūnų, maisto patiekalų pavadinimų. Vėliau turėjo sustatyti kubus taip, kaip buvo nurodyta užduotyje. Taip jie mokėsi bendrauti tarpusavyje, dalyvauti komandiniame žaidime, lavino sportinius sugebėjimus atlikdami pusiausvyros išlaikymo pratimus. Pasibaigus užduotims bibliotekos svečiai buvo pakviesti išbandyti sportinę estafetę – Lazerių labirintą.
Žemaičių Naumiesčio gimnazijos 6b klasės mokiniai su klasės vadove Jurgita Beitiene bibliotekoje lankėsi spalio 8 dieną. Mokiniai, susiskirstę į keturias komandas, žaidė interaktyvų žaidimą „Grindopolis 2.0“. Žaidimo metu jie daugiau sužinojo apie Mažosios Lietuvos regioną ir Šilutės kraštą, jo etnografiją, kultūros paveldo objektus, žymias asmenybes, tradicijas, architektūrą, meną. Pasitikrinę žinias jie išbandė savo vikrumą Lazerių labirinte.
Rašyti atsakymą