Gegužės 17 d. vykusiame finale 37 šalyse dalyvėse konkursą stebėjo 47,7 proc. televizijos žiūrovų, o tai yra didžiausias rodiklis nuo 2004 m. 15-24 metų amžiaus žiūrovų skaičius siekė beprecedenčius 60 proc., teigė EBU.
Islandija, Suomija ir Švedija pirmavo tarp šalių, kuriose „Eurovizija“ sulaukė didžiausio populiarumo – 98 proc. žiūrovų dėmesio. Vokietijoje renginį taip pat stebėjo ypač daug – 9,1 mln. žmonių.
„Eurovizija“ padarė didžiausią poveikį iki šiol – televizijoje, skaitmeninėse platformose ir srautinių transliacijų reitinguose – įtvirtindama savo, kaip vieno galingiausių kultūrinių renginių pasaulyje, pozicijas“. „TikTok“ ir „Instagram“ užfiksavo apie 1,7 mlrd. peržiūrų.
Kadangi televizijos žiūrovai gali balsuoti ne tik iš dalyvaujančių šalių, šis renginys vis labiau tampa pasauliniu reiškiniu. Šįkart balsavo žmonės iš 146 šalių. Daug balsų buvo gauta iš JAV ir Kanados.
Kelias dienas trukusio renginio finalą laimėjo Austrijos atstovas – kontratenoras JJ ir jo daina „Wasted Love“.
Elta inf.
Rašyti atsakymą