Gimnazistai mokėsi keliaudami

Po rudens atostogų visi Šilutės pirmosios gimnazijos devintokai vyko į edukacinę kelionę Rygoje.

Ekskursija prasidėjo 6 valandą ryto, todėl anksti pasiekėme Rygos senamiestį. Pirmiausia apsilankėme Latvijos Nacionaliniame meno muziejuje. Šio muziejaus ekspozicija paliko neišdildomą įspūdį, patiko ne tik patys meno kūriniai, bet ir muziejaus patalpų grožis. Tada keliavome į Latvijos karo muziejų, kuris labiau edukacinis – jame susipažinome su muziejaus istorija bei eksponatais. Mokiniai, kurie domisi  karo istorija, čia praplėtė istorines žinias.

Baigę tyrinėti Karo muziejų, visi kartu ėjome pasižvalgyti po įspūdingo grožio Rygos senamiestį. Jis tikrai stulbinantis. Kaip ir Lietuvoje, Rygoje yra didelių prekybos centrų, kur galima ir užkąsti bei papramogauti. Po pietų aplankėme Rygos Motorų muziejų, kur pamatėme didžiausią Baltijos šalyse senovinių automobilių kolekciją.

Po turiningos dienos, dalindamiesi įspūdžiais, grįžome namo galvodami, jog geriausiai pažintines, komunikavimo, socialines bei kultūrines kompetencijas ugdo tokios edukacijos.