Informaciją apie gautą žinutę „Ignitis“ gavo iš budraus kliento, kuris nepasitikėjęs gauta informacija, kurią siuntė sukčiai, apsimetantys bendrove, kreipėsi į klientų aptarnavimo centrą ir informavo apie bandymą išvilioti pinigus.
Žinutėje pateikiama informacija apie tariamą įsiskolinimą, nurodomas sąskaitos numeris, į kurią reikalaujama pervesti tariamą skolą, teigiama, jog nesumokėjus skolos, išieškojimas bus perduodamas skolų išieškojimo įmonei.
„Ignitis“ nesiunčia klientams SMS žinučių su nurodytais sąskaitos numeriais. Kilus įtarimų dėl pranešimų, klientams rekomenduojama pranešimo pagrįstumą pasitikrinti prisijungus prie e.ignitis.lt savitarnos, kur tiksliai bus galima matyti mokėjimo situaciją arba susisiekti su bendrove internetu – live pokalbis yra greičiausias konsultavimo būdas. Neturint galimybės naudotis internetu – pasiskambinti klientų aptarnavimo numeriu +370 611 21802.
Bendrovė primena atkreipti dėmesį į siuntėjo pavadinimą. Žinutės nuo „Ignitis“ siunčiamos IGNITIS vardu, o ne kokiu nors kitu telefono numeriu. Svarbu atkreipti dėmesį į gramatiką, sukčiai daro daug rašybos klaidų. O svarbiausia – neskubėti, pirmiau pasitikrinti informaciją.
Informacijos apie nuo sukčių nukentėjusius asmenis dėl šio konkretaus atvejo bendrovė neturi.
Pagal „Ignitis“ inf.
Rašyti atsakymą