Jie pasirinko Kultūros paso paslaugą „Žaisdami interaktyvų žaidimą „Grindopolis 2.0“ atrandame Šilutę“.
Mokiniai pasiskirstė į šešias komandas: „Cepelinai“, „Agurkai“, „Gangsteriai“, „Kopos“, „Koldūnai“, „Malūnai“. Žaidžiant interaktyvų žaidimą dalyviams reikėjo atsakyti į klausimus, susijusius su Šilutės kraštu ir Mažąja Lietuva. Jie sužinojo kai kurių lietuvininkų tarmės žodžių, istorijos faktų, šišioniškių papročių ir tradicijų.
Šis neformalus ir patrauklus mokymosi būdas praplėtė mokinių kultūrinį akiratį, paskatino labiau domėtis gimtojo krašto praeitimi. Žaidimą laimėjo „Cepelinai“, visiems dalyviams įteiktos dovanėlės ir saldūs prizai.
Korepetitoriai https://intellectus.lt/
Rašyti atsakymą