Neskaidrus vanduo sudrumstė Saugų gyventojo pasitikėjimą vandens tiekėjais

Vandens tiekimo klausimai dažnai iškyla tik tuomet, kai gyventojai susiduria su realiais tiekimo trikdžiais ar paslaugų kokybės problemomis. Tačiau kartais už iš pirmo žvilgsnio galimų techninių nesklandumų slypi gerokai gilesnės problemos – galimai netolygus vartotojų teisių traktavimas, dvigubi standartai ar informacijos stoka, galinti lemti rimtas pasekmes.

Saugiškio Karolio istorija atskleidžia, kaip standartine vadinta sutartis gali tapti priemone perkelti atsakomybę gyventojui, paliekant jį ne tik su drumstu vandeniu, bet ir su neaiškiomis atsakomybės ribomis bei abejotinais sprendimais. Karolis bene 8 metus kariavo su geriamojo vandens tiekėju UAB „Šilutės vandenys“, nes vanduo į jo namus atitekėjo, tik švelniai tariant drumstas – pilnas rūdžių, tamsiai rudos spalvos, o namuose įtaisytą filtrą kimšdavo vos ne kasdien. Po neseniai įvykusios avarijos magistralinėje trasoje atitekantis vanduo visiškai subjuro ir paskatino Karolį nebetylėti.

Visą straipsnį skaitykite rugpjūčio 14 d. „Šilutės naujienų” laikraštyje.