Patarimai smulkiam verslui, svajojančiam apie savo internetinę parduotuvę

Profesionalios ir patrauklios internetinės parduotuvės valdymas - kiekvieno smulkaus verslo dirbančio pardavimų srityje svajonė. Tačiau pirmieji žingsniai bandant ją sukurti gali bauginti tuos, kurie iki tol neturėjo savo el.parduotuvės. Todėl dalinamės keliais praktiškais patarimais, į ką atkreipti dėmesį įgyvendinant savo svajonę.
internetinė parduotuvė

Išsikelkite tikslą

Kiekvienas verslas, o tuo pačiu ir kiekviena smulkaus verslo svetainė yra skirtinga, nes kiekviena jų skirta skirtingiems tikslams. Jei norite, kad jūsų pirmoji verslo svetainė būtų skirta žmonėms, norintiems pirkti jūsų produktus, turite ją sukurti pagal šį tikslą. Jei norite, kad svetainė suteiktų informacijos ir priviliotų potencialius klientus jums skambinti, turite ją sukurti atsižvelgdami į šį tikslą. Internetinės parduotuvės kūrimas atliekamas atsižvelgus į verslo rinkos nišą. Svetainė be aiškaus tikslo, ką joje gaus lankytojas ir kokios reakcijos jūs laukiate, jums kainuos tik laiką ir pinigus.

Atskleiskite įmonės stilių

Vienos įmonės yra solidžios, kitos prabangios, trečios žaismingos. Tai atsiskleidžia bendraujant su klientais, bendraujant tarpusavyje komandoje. Taip pat turi atsispindėti ir el.parduotuvės turinyje. Nes tik taip pasieksite klientus, į kuriuos orientuotas produktas.

Net jei planuojate samdyti profesionalų rašytoją, kuris sukurs visą el.parduotuvės turinį ir produktų aprašymus, pirmiau galite prisėsti patys ir trumpai brūkštelėti juodraščius, kaip tie aprašymai turėtų atrodyti, kokiu stiliumi parašyti, ką turi atskleisti. Tai naudinga tiek patiems, nes priverčia pagalvoti apie įmonės stilių, o tuo pačiu geras pavyzdys, ko norėsite iš turinio kūrėjo.

E.parduotuvės pavadinimas

Trumpas, aiškus, įsimenamas. Jei pagalvojęs apie norimą prekę, klientas įves į naršyklės laukelį jūsų el.parduotuvės pavadinimą, jūs būsite aukštumose ir pardavimai muš rekordus. Tam reikia tikrai gero įdirbio, bet viskas prasideda nuo pirmų žingsnių, kad ir domeno pasirinkimo.

Beje, neverta galvoti, jog pavadinime privalo būti raktažodis ar kažkas atspindintis jūsų prekes. Lietuvoje turime ne vieną pavyzdį, kuomet visai „ne į tema“ pavadinimas prigijo ir net neturime minties, jog varle.lt kažkuo susijusi su varlėmis, o eziukai.lt parduoda maistą ežiams.

Įvertinkite ateities augimą

Kaip greitai planuojate plėstis, koks numatomas prekių asortimento augimas, kiek trunka nuo mygtuko pirkti“ paspaudimo iki realaus prekių pristatymo? Tai klausimai, kuriuos reikia atsakyti iš anksto. Jei numatomas spartus plėtimasis, turite iškarto galvoti apie solidesnę, lankstesnę el.parduotuvės sistemą, leidžiančią plėstis, o ne reikalaujančią pokyčių darbo eigoje.

Daug patogiau žinoti, jog el.parduotuvė nestrigs padaugėjus prekių ar atsiradus didesniam lankytojų srautui. Todėl tiek serveriai, kuriuose talpinama el.parduotuvė, tiek pati el. parduotuvės sistema, tiek duomenų apdorojimas užsakymams įvykdyti, turi būti pritaikytas sėkmei.

Rinkitės specialistus

Mažos įmonės, kurioms trūksta pinigų startui, gali norėti pasirinkti „pasidaryk pats“ kūrimo principą savo pirmajai elektroninei  verslo svetainei. Nors yra daugybė nemokamų įrankių ir priemonių, leidžiančių sukurti mažą el.parduotuvę, tačiau tokia niekada neaugs ir ateityje bet kokiu atveju reikės viską daryti iš naujo.

Žinoma, verslo savininkai, kurie bandė sukurti savo svetaines, jautė pasididžiavimą ir teigė, kad tai buvo tokia puiki mokymosi patirtis. Tačiau faktas yra tas, kad klientams nerūpi, kokia puiki jūsų mokymosi patirtis ir kaip linksma jums buvo.  Jiems rūpi tik tai, kad jūsų svetainė atrodytų profesionaliai, būtų patogi naudotis ir nekiltų problemų užsakant. Taigi, net jei dirbote tikrai sunkiai, jei el.parduotuvė neatrodo profesionali, tai gali pakenkti jūsų verslui.

TRUMPA TEKSTINĖ REKLAMA SU NUORODA 60€/MEN.