PATIKIMAS DEGALŲ TIEKĖJAS – TAVO PARTNERIS

UAB „Apoil“ - jau 28 metus aukščiausios kokybės degalus tiekianti bendrovė. Daugiausia degalus tiekia Klaipėdos regiono įmonėms, žemės ūkio bendrovėms, o taip pat žmonėms, kurie naudoja degalus šildymui.

Pakalbinome bendrovės „Apoil“ vadovą Paulių Zavecką.

Sakykite: laikai keičiasi, ir kaip pasikeitė pirkėjas per tuos 28 metus? Ar pasikeitė?

– Taip, žinoma, ženkliai pasikeitė. Jei anksčiau vartotojas akcentuodavo kainą, t. y., buvo linkęs degalus įsigyti tik pigiau, tai dabar jau visai kiti prioritetai. Aš galėčiau išskirti tris prioritetus, kuriais dabar vadovaujasi vartotojas: kokybė, punktualumas, patikimumas. Jei pakalbėti apie kiekvieną jų, tai jie visi vienodai svarbūs.

KOKYBĖ. Tiekiamų degalų kokybė yra susijusi su pačiais įvairiausiais kaštais. Visų pirma kokybiškų degalų sąnaudos yra visada mažesnės ir atitinkamai tai lemia galutinę kainą. Įsigiję pigių ir „neaiškios kilmės“ degalų visada moka dvigubai. Tokia gyvenimo taisyklė galioja ir čia. Naudojantys degalus transportui ir įsigyjantys tik aukščiausios kokybės (pvz.: skandinaviški arba AB Orlen Lietuva gamintojo) gali būti ramūs, kad jų technika tarnaus ilgiau, mažesni bus kaštai einamajam remontui ir pan. Degalus vartojantys šildymui taip pat patirs naudą: mažesnės sąnaudos tam pačiam šilumos kiekiui pagaminti, kuro katilai mažiauužsiterš, dirbs patikimiau, mažiau remonto ir aptarnavimo kaštų. Todėl mes savo vartotojams tiekiame tik aukščiausios kokybės degalus, prioritetą vartotojai atiduoda skandinaviškiems degalams.

PUNKTUALUMAS. Labai svarbu, kad degalai būtų pristatomi sutartu arba reikalingu laiku. Dažnai girdime atsiliepimus apie kitas tiekiančias degalus bendroves, kad jos degalus įmonėms pristato po darbo valandų arba netgi ne tą dieną, kurią buvo sutarta. Čia labai nukenčia perkančioji organizacija, nes jos darbuotojas savo asmeniniu laiku, po darbo turi atvykti priimti degalus. Taip pat gali sutrikti įmonės darbas. Žmonės, kurie perka degalus šildymui, taip pat nori punktualumo, nes paprastai jie yra dirbantys asmenys ir turi derinti savo laiką su darbu. Dėl šios priežasties ir suprasdami punktualumo svarbą, mes siekiame būti labai punktualūs.

PATIKIMUMAS. Po šiuo žodžiu slepiasi ne tik kokybė ir punktualumas, bet ir garantija, kad išpilamų degalų kiekis bus tikslus iki gramo. Paradoksas, bet šiais laikais dar susiduriame su situacijomis, kada išpylus degalus pirkėjas klausia, ar jūs neapsirikote, nes jūs įpylėte man daugiau nei ankstesnis tiekėjas atveždavo. Ką tai reiškia, turbūt kiekvienas supranta. Todėl per eilę metų, mes esame įgiję žmonių ir bendrovių pasitikėjimą, kurį branginame.

Taigi, jei minėtus tris vartotojo lūkesčius – KOKYBĖ, PUNKTUALUMAS, PATIKIMUMAS išpildai, tai tampi vartotojui ne pardavėjas, bet daugiau partneris arba draugas. Ko mes ir siekiame.