Prieš kelis mėnesius investuotojai – UAB „Šilutės turtas“ jau buvo iškėlę iniciatyvą pradėti bendradarbiavimo sutartimi ir savo finansais suformuoti viešuosius sklypus, pritaikytus automobiliams statyti. Vienas tokių sklypų – 0,234 ha aikštelė būtų šalia vietos, kurioje ir planuojama statyti šį prekybos centrą.
Tuomet pritrūko kelių Tarybos politikų balsų, kad būtų pritarta tokiam bendradarbiavimui ir sklypų projektavimui. Sprendimo projektui prieštaraujantys politikai sakė, kad šalia planuojamo prekybos centro gyvenantys žmonės priešinasi prekybos centro atsiradimui, tad investuotojas turėtų bendrauti su jais ir juos įtikinti, jog triukšmas ir kitokie trukdžiai šioje vietoje bus minimalūs.
Birželio 23 dienos savivaldybės Tarybos posėdyje vėl iškeltas klausimas apie viešųjų aikštelių formavimą prie Žalgirio gatvės.
Ar bendradarbiauti su investuotoju, spręs vėliau
Tarybos komitetų posėdžiuose Architektūros ir urbanistikos skyriaus vyr. specialistė Aurelija Znutienė teigė, kad sprendimo projektas parengtas atsižvelgiant į UAB „Šilutės turtas“ pateiktą prašymą dėl bendradarbiavimo įrengiant naujas automobilių stovėjimo aikšteles. Todėl prašoma įpareigoti Savivaldybės administraciją suformuoti kitos paskirties – susisiekimo ir inžinerinių komunikacijų aptarnavimo objektų teritorijos naudojimo būdo valstybinės žemės sklypus teritorijoje, esančioje šalia Žalgirio gatvės.
Atsižvelgiant į tai, kad Šilutėje labai trūksta transporto stovėjimo vietų, aikštele naudotųsi aplinkinių namų gyventojai, svečiai ir planuojamo statyti prekybos centro klientai.
Opozicijos atstovas Algirdas Gečas, išklausęs pranešėjos pasisakymą, klausė administracijos direktoriaus Virgilijaus Pozingio, ar iš tiesų yra įmanoma įrengti ten tokius sklypus ir kaip bus bendradarbiaujama su sprendimo projekto iniciatoriumi.
V. Pozingis atsakė, kad investuotojų bendrovė pateikė prašymą parengti aikštelių projektus ir įsipareigojo finansuoti būtinas išlaidas. Savivaldybės administracija patenkino prašymą ir pateikė Tarybai sprendimo projektą, kad leistų projektuoti.
Pasak V. Pozingio, vėliau, kai bus parengtas aikštelių projektas, bus gauti visų būtinų institucijų leidimai suplanuotai veiklai – statyti automobilius ar tik žolynų sodinimui, apželdinimui. Tik tuomet Taryba spręs, kaip bendradarbiauti su investuotoju ir kaip bus leista naudotis suprojektuotais ir įrengtais sklypais.
Investuotojų atstovas UAB „Šilutės turtas“ direktorius Darius Baliukevičius sakė, kad jo bendrovė turi savo investicinių planų ir noro naudotis planuojamomis aikštelėmis automobilių stovėjimui, taip kaip ir visi kiti miestelėnai ir miesto svečiai.
Jis patikino, kad nors bendrovė įsipareigoja finansuoti būtinus darbus, ji niekada nebus suplanuotų aikštelių savininkė ir neieškos privačių interesų.
Įveikė opozicijos užsispyrimą
Savivaldybės tarybos posėdyje opozicijos atstovai buvo nepatenkinti, kad aikštelių projektavimo klausimas nebuvo išimtas iš dienotvarkės.
Liberalsąjūdietis A. Gečas sakė, kad administracija parengusi sprendimo projektą dėl planuojamų automobilių aikštelių, nors ir nemini, kad jos reikalingos būsimam prekybos centrui, tačiau tai yra akivaizdu. Pyktelėjęs jis net paprašė, kad bent būtų išjungtas ekrano vaizdas su investuotojo, laukiančio klausimų portretu.
Pasak A. Gečo, nors buvo surengtas papildomas politikų susitikimas su planuojamo statyti „Rimi“ atstovais ir šalia gyvenančiais žmonėmis, jis taip ir nematė aiškaus sutarimo. Todėl A. Gečo nuomone, šiuos klausimus reikėtų dar atidėti.
Įvykus balsavimui paaiškėjo, kad iš 22 posėdyje dalyvavusių politikų 13 buvo už tai, kad aikštelės būtų projektuojamos.
Komentaras