„Peugeot“ automobiliai yra kantrūs, o jų prekės ženklas – liūtas, simbolizuoja ne tik dantų aštrumą ir tvirtumą, bet ir eiklumą, lankstumą“, – sako jau aštuonerius metus šios markės automobilį vairuojantis Marius Mulskis.
Per tiek laiko nė karto nenusivylęs prancūzišku automobiliu, 38-erių vyras Šilutėje ėmė ieškoti bendraminčių, taipogi vairuojančių „Peugeot“. Taip, daugiau kaip pieš metus mūsų mieste gimė „Vėtrungės Peugeot klubas“, šiandien jungiantis 50 narių.
Šilutiškiai „Peugeot“ vairuotojai ne tik būriuojasi stovėjimo aikštelėse ar prie degalinių, bet ir važiuoja kolona įvairiuose renginiuose, dalyvauja socialinėse akcijose ar tiesiog kartu su šeimomis leidžia laisvalaikį.
Pirmasis gimtadienis – miesto šventės metu
Šilutiškiai žino, kad paskutinį gegužės savaitgalį mūsų miestas švenčia savo gimtadienį. Jau tapo tradicija, kad šventės metu, pagrindine gatve pražygiuoja įvairių mokyklų, organizacijų eisena.
Šiemet šią spalvingą eiseną lydėjo ir 30 „Peugeot“ markės automobilių – Šilutės „Vėtrungės Peugeot klubo“ narių ir svečių iš Panevėžio, Šiaulių, Klaipėdos. Simboliška, kad kartu su 508-uoju miesto gimtadieniu, Šilutės „Peugeot“ klubas šventė vienerių metų sukaktį.
„Visą dieną pramogavome, dalyvavome įvairiausiose rungtyse, važiavome kolonoje miesto gatvėmis. Šventinė nuotaika buvo puiki, žmonės draugiški, nuoširdūs“, – pirmojo klubo gimtadienio šventę prisimena Marius.
Per savo gimtadienį klubiečiai taip pat žaidė tinklinį, dalyvavo rankų lenkimo varžybose, žaidė kitus žaidimus. Prieš gimtadienį Marius buvo paskelbęs piešinių konkursą, kuriuo kvietė nupiešti savo mylimą „Peugeot“ markės automobilį.
Pavadinimą susiejo su Pamario kraštu
„Šilutėje mažai kas vyksta. Norėjosi sukviesti bendraminčius, kartu su jais prasmingai leisti laisvalaikį“, – pradžią prisimena Marius.
Mintį įkurti automobilių klubą sustiprino ir tai, kad Šilutės gatvėse važinėja nemažai „Peugeot“ markės ar kitokių prancūziškų – „Renault“, „Citroen“ automobilių.
Daug kam įdomu, kodėl klubas vadinasi „Vėtrungės Peugeot klubu“? Marius atsako, kad vandeningas Šilutės kraštas paženklintas vėtrungėmis, kurios skirtos vėjo krypčiai nustatyti. Jų labai daug važiuojant palei Nemuną ar link Klaipėdos. Taigi, anot Mariaus, naujai kuriamą klubą norėjosi susieti su Pamario simboliu.
Be to, didesniuose miestuose jau veikiantys „Peugeot“ klubai turi savo trumpinius, pavyzdžiui PPK (Panevėžio), ŠPK (Šiaulių). Taigi Šilutės klubo pavadinimą, trumpinant į ŠPK, nesinorėjo painioti su Šiaulių.
Pradėjęs ieškoti bendraminčių, Marius feisbuke įkūrė grupę „Šilutės Vėtrungės Peugeot klubas“. Šiuo metu joje yra apie 250 narių. Šilutiškių naujienas šioje feisbuko erdvėje stebi ir bendraminčiai vairuotojai iš Klaipėdos, Panevėžio ar Šiaulių klubų.
„Vieni į klubą įstoja tik pasižiūrėti, kiti sako nesuprantantys šios veiklos, dar kiti neturi laiko dalyvauti. Kaip beatrodytų kitiems, aš jaučiuosi gerai“, – sako daug laiko šiai veiklai skiriantis vyras.
Laisvalaikį leidžia prasmingai
Šiuo metu „Vėtrungės Peugeot klubas“ vienija apie 50 šilutiškių, tačiau aktyviausiųjų branduolį sudaro apie 20. Tai dažniausiai jau vyresni, šeimas sukūrę šilutiškiai. Į klubo susibūrimus jie dažnai atvažiuoja su gyvenimo draugėmis, vaikais ir net kūdikiais.
Susitikę klubiečiai kepa šašlykus, geria kavą, bendrauja, aptaria tolesnes veiklas. „Vėtrungiečiai“ dalyvauja ir socialinėse akcijose, remia gyvūnų prieglaudas. Birželį jie prisidėjo prie paramos žygio „Padėkime Emilijai pasveikti“.
„Noriu, kad klubo narių kartu praleistas laikas būtų prasmingas“, – sako Marius.
Prieš keletą savaičių klubo nariai padarė staigmeną ir pačiam Mariui, taigi jis turėjo mesti visus darbus ir važiuoti į Tauragę. Jo žodžiais sakant, šis „šposas“ jį labai pradžiugino. Taurų parke klubiečiai ne tik vaišinosi kava, bet ir liejo prakaitą, išmėgindami savo jėgas įvairiose rungtyse.
Šiuo metu šilutiškiai ruošiasi dalyvauti prancūziškų automobilių („Peugeot“, „Citroen“, „Renault“) gerbėjų susitikime rugpjūčio gale, Gustonyse, Panevėžio rajone.
Beje, Šilutės „Vėtrungės Peugeot klubo“ lipduku paženklinti automobiliai Šilutėje turi nuolaidas, kurias jiems pritaiko greito maisto užkandinės, automobilių plovykla.
Kviečia prisijungti visus
Dažnai tam tikros automobilio markės vairuotojai ją įsimyli ir peikia kitas. Neretai tenka girdėti, kad štai tos markės automobilis rūdija net stovėdamas, o kitos vairuotojai yra neišauklėti kelių chuliganai. Panašiai būtų galima vardinti ir toliau.
Pasak Mariaus, tai tik žmonių mąstymas. Vairuotojai patys susikuria stereotipus apie automobilius, o juk genda visos mašinos, tobulų nėra.
Jis pats „Peugeot“ nusipirko po patirtos avarijos, kai su automobiliu apsivertė ant stogo.
„Peugeot“ markė niekada nėra pavedusi, jau 8 metai sėkmingai važinėju ta pačia mašina“, – sako Marius.
Šilutės „Peugeot“ klube, pasak Mariaus, šiuo metu išskirtinių modelių šios markės automobilių nėra. Vieni naujesni, kiti senesni. Tik viena mergina vairuoja „Peugeot 1007“, kuris yra labai mažas ir gana retas modelis.
M. Mulskis prie klubo veiklos kviečia prisijungti visus prancūziškų automobilių mylėtojus. Jis net pasvarsto, kad būtų galima susidraugauti ir su BMW ar AUDI fanais, o vėliau visiems kartu įkurti asociaciją. Galbūt jie su klubiečiais būtų sudalyvavę Šilutėje vykusioje BMW mylėtojų organizuotoje „drifto“ treniruotėje, tačiau turėjo išvažiuoti dalyvauti kitame renginyje.
„Peugeot“ istorija
Šių automobilių mylėtojus džiugina ir liūtas, „Peugeot“ prekės ženklas, kuris nuo 1858 m. savo formą keitė ne kartą. Įdomu, kad Peugeot šeimos verslas prasidėjo nuo kavos malimo mašinų gamybos 1882 m. A. Peugeot pagamino savo pirmuosius dviračius, o vėliau susidomėjo automobiliais. Pirmasis „Peugeot“ automobilis buvo sukonstruotas 1889 m. Tai buvo triratis su garo varikliu, o jų buvo pagaminta vos keturi. Vėliau buvo gaminami didesni kiekiai.
1929 m. buvo pristatytas naujasis „Peugeot 201“ modelis, tuo metu pigiausias automobilis Prancūzijos rinkoje. Iki II pasaulinio karo įmonė pristatė daug populiarių modelių: „Peugeot 202“, „Peugeot 302“ ir „Peugeot 402“. 1958 m. „Peugeot“ pradėjo prekybą JAV rinkoje, pristatydama „Peugeot 404“ modelį.
Kaip ir daugumai Europos gamintojų tapo įprasta, buvo pradėtas bendradarbiavimas su kitais gamintojais. Nuo 1966 m. buvo pradėtas darbas su „Renault“, o nuo 1972 – su „Volvo“.
1983 m. „Peugeot“ pagamino vieną populiariausių savo gaminių „Peugeot 205“. Nuo 1984 m. „Peugeot“ užmezgė ryšius su Kinija.
Be automobilių šiuo metu „Peugeot“ yra viena svarbiausių motorolerių gamintoja Europoje.
Rašyti atsakymą