Kadangi gimnazijos lituanistai iš anksto supažindino mokinius su romano turiniu, svarbiomis siužeto dalimis, tad, anot pačių žiūrovų, nebuvo sudėtinga suprasti veiksmo įvykius iš šokių judesio bei muzikos, kurie buvo labai išraiškingi.
Gimnazistai, o ypač pirmokai, džiaugėsi tokia mokyklos bendryste, kai visi kartu pilnutėlėje salėje stebėjome spektaklį. Žavėjomės ne tik puikiais šokiais, bet ir kostiumais, muzika bei scenografija.
Tokie renginiai mus moko kultūringo elgesio viešose vietose, nes teatras ypatinga vieta, kuri lavina jauno žmogaus kūrybiškumą, vaizduotę, gebėjimą suprasti spektaklyje išryškinamas moralines vertybes. Būdami teatre ugdome ne tik pažintines kompetencijas, bet ir savo socialinius įgūdžius, mokomės bendrauti.
Gimnazistų įspūdžiai:
Gabrielė: „Labai patiko, kaip kūrinyje sprendžiamos psichologinės problemos: kunigystės, gyvenimo kelio ieškojimo, menininko asmenybės laisvės. Kūrinys sukėlė daug apmąstymų“.
Akvilė: „Spektaklis man atvėrė akis, jog šokis ir vaidyba gali būti nepriklausomi nuo teksto pasakojimo. Supratau, kad spektakliuose turiu apsilankyti dažniau“.
Ainaras: „Man labiausiai patiko unikalūs šokiai ir jiems būdinga kalba, kuri leido išreikšti emocijas ir idėjas be žodžių“.
Elzė BUDRAITYTĖ, gimnazistė
Rašyti atsakymą