Visos veiklos buvo suskirstytos į tris dalis. Pirmoje „teorinėje“ dalyje mokiniai lankėsi Ventės rage, susipažino su paukščių gaudyklėmis, muziejuje analizavo paukščių rūšis, jų spalvingumą, prisitaikymą aplinkoje bei migraciją.
Antroje dalyje abiejų mokyklų mokiniai, pasidalinę į tris grupes, tapo gamtos inžinieriais, gamtos menininkais ir gamtos draugais. Dalyvavusieji inžinierių grupėje, vadovaujami technologijų mokytojo Laimondo Tarozos, projektavo ateities paukščių gaudykles, diskutavo apie tvarumo, panaudojamų medžiagų galimybes. Gamtos menininkai, padedami dailės mokytojos Ritos Tarvydienės, margindami paukščių šablonus, pritaikė Ventės rago muziejuje įgytas žinias. Socialinė pedagogė Gabrielė Kumutaitytė kvietė trečios grupės mokinius pagaminti paukščių lesyklėles. Jas vaikai kabino miške, aptardami lesyklų iš gamtinių medžiagų gaminimo būdus.
Trečioje dalyje mokiniai ir mokytojai aptarė, ką naujo pamatė, ko išmoko ir kaip jaučiasi. Kintiškiai su vilniečiais apsikeitė dovanėlėmis.
Pradėta veikla bus tęsiama abiejose mokyklose, o tolimesnis bendravimas vyks nuotoliu bei apsilankant vieniems pas kitus. Atsisveikindami svečiai džiaugėsi, kad apsilankymas Kintuose buvo smagi pažintis su šiuo kraštu bei patikino, kad bendradarbiaujant su Kintų mokykla gali gimti daug bendrų projektų.
Jurgita TAMOŠIŪNIENĖ, direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Rašyti atsakymą