Švėkšnos gimnazistai grožėjosi sostine

sveksnos gimnazija_isvyka_i_vilniu1Vilnius pritraukia lankytojus iš mūsų miestų bei begales svečių iš užsienio šalių. Neseniai jį aplankė Švėkšnos „Saulės“ gimnazijos Ig klasės moksleiviai.

Kelionė neprailgo, nes vykome su daina. Pirmasis lankytinas objektas buvo TV bokštas, abejojome ar dėl rūko matysime visą sostinės grožį.  Tačiau pasikėlę į aukščiausią pastatą Lietuvoje nenusivylėme – puikiai matėsi Vilniaus panorama. Prisėdę arbatos puodelio besisukančioje apžvalgos aikštelėje, grožėjomės puikiu vaizdu iš paukščio skrydžio, o pirmąjame pastato aukšte apžiūrėjome ekspoziciją Sausio 13-osios aukoms atminti.

Pravėrus LR Seimo rūmų duris pasitiko apsaugos darbuotojas. Paruošę asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus, po vieną praeidami pro skanerį patekome į Seimo laukimo salę. Lūkuriavome neilgai, Ryšių su visuomene skyriaus darbuotojas buvo mūsų eskursijos po Seimą gidas. Sužinojome valstybės valdymo sistemą, įstatymų leidybos procedūras, aplankėme posėdžių sales, kabinetus. Patirtis buvo turtinga. Padėkoję ekskursijos vadovui, išvykome toliau.

Genocido aukų muziejuje buvusiuose KGB rūmuose daugiau kaip pusę amžiaus buvo vykdomi sovietų ir nacių nusikaltimai. Muziejuje susipažinome su KGB vidaus kalėjimu, kur kalinti žmonės patyrė nežmoniškas kančias. Pabuvojome patalpoje, kurioje buvo įvykdyta bausmė daugiau kaip 1000-čiui nuteistųjų, susipažinome su muziejaus ekspozicijomis. Buvo įdomu, bet ir šiurpu klausyti to meto istorijos.

Šalia „Litexpo“ parodų rūmų įsikūręs didžiausias uždarų patalpų kartodromas sostinėje, kur merginos ir vaikinai, daugiau kaip 3000 kv. metrų erdvėje galingais kartingais galėjo išmėginti savo vairavimo įgūdžius. Kai kurie prie vairo sėdo pirmą kartą, tačiau visiems sekėsi puikiai.

Pasisėmę naujų patirčių išvykome namo ir dar ilgai prisiminsime patirtus įspūdžius.