Trišaliai tarptautiniai mainai Vydūno gimnazijoje

vyduno gimanzija mokiniu mainai 2015 7 1Šilutės Vydūno gimnazijoje svečiavosi mokiniai ir mokytojai iš Ispanijos Les Carolines mokyklos bei Vokietijos Vesterštėdės gimnazijos, taigi turėjome daug svečių ir norėjome kuo daugiau jiems visko parodyti.

Ispanus pasitikome šeštadienį Kauno oro uoste ir šio miesto senamiestyje praleidome vakarą, vėlai grįžome į svečių namus Vilniuje. Kitą dieną aplankėme Parlamento rūmus, kopėme į Gedimino pilies kalną, vaikštinėjome po senamiestį, Užupį.
Sutikome vieną ispaną, kuris jau treti metai gyvena Vilniuje ir mokosi Muzikos akademijoje. Jis džiaugėsi savo nauja patirtimi, o mes – naujomis šių laikų jaunimo galimybėmis. Po pietų aplankėme Trakus.

Vokiečių delegacija atvyko sekmadienį, ir pirmadienį visi susirinkome į šventinę asamblėją mokykloje. Nors mokslo metai jau pasibaigė, tačiau pasitikti svečių atėjo nemažas būrys gimnazijos bendruomenės. Liaudies šokių ir dainų pynė įtraukė visus į ratą ir sukūrė bendrystės nuotaiką, kuri vėliau persikėlė ir į lietuvių kalbos bei istorijos pamokas.

Svečiams surengėme ekskursiją po Šilutę irĀrajoną. Aplankėme Kintus, Rusnę, kūrėme Šilutės draugystės miestą, Kintuose gaminome apyrankes iš emalio, važiavome dviračiais, plaukėme baidarėmis, mokėmės stovyklauti, lankėmės Klaipėdoje, Neringoje.

Penktadienis buvo šeimų diena, ir visi ją leido skirtingai: vieni ruošė cepelinus, kiti lankė senelius kaime, treti – dar nematytas mūsų krašto vietoves.

Taip prabėgo kitokia nei įprastai savaitė. Jos metu kiekvienas  gavo neįkainojamos patirties, kuri pravers ateityje. Tarptautiniai moksleivių mainai – puiki galimybė lavinti kalbinius įgūdžius, pažinti kitą kultūrą, įgyti naujos patirties.