Google reklama: kaip ji pasitarnauja verslui

Šiuolaikinė skaitmeninė reklama suteikia galimybę reklamą rodyti vartotojams, kurie domisi jūsų siūloma preke ar paslauga, kartu išvengiant reklamos rodymo tiems, kuriems ji gali būti neaktuali

Ir jūs taip pat galite matyti ar jūsų tikslinei auditorijai priskiriami vartotojai paspaudė jūsų reklamą. Be to, galima pasiekti ir skirtingais prietaisais besinaudojančius potencialius klientus. Tuo tarpu bene geriausiai visą tai atlieka Google reklama, apie kurią būtina pakalbėti išsamiau.

Tikslinės auditorijos pasiekimas Google reklamos dėka

Reklamos nutaikymas į tikslinę auditoriją suteikia galimybę lengviau pasiekti vartotojus, kurie domisi atitinkamais sprendimais. Tai reiškia, kad Google reklama gali būti rodoma tik tiems vartotojams, kuriuos domina jūsų prekės ar paslaugos. Google Ads siūlo skirtingus vartotojų segmentavimo būdus. Kiekvienas Google reklama besinaudojantis verslas turi galimybę auditoriją skirstyti atsižvelgiant į skirtingus veiksnius, tokius kaip:

• Raktažodžiai: tai su jūsų prekėmis ir paslaugomis susiję raktiniai žodžiai ir raktinės frazės, kurias
jūsų potencialūs klientai naudoja tuomet, kai internetinėje paieškos sistemoje ieško jiems aktualių
tinklalapių.

• Reklamos rodymo vietos: Google reklamos atveju reklama gali būti rodoma tiek Google internetinės paieškos sistemos rezultatų puslapiuose, tiek ir kituose internetiniuose tinklalapiuose, kurie priklauso Google reklamos tinklui.

• Amžius, vieta ir kalba: Google Ads suteikia galimybę vartotojus skirstyti pagal amžių, vietovę ir
kalbą.

• Dienos, laikas ir dažnumas: Google reklamos kampanijas galima pasirinkti rodyti skirtingomis
savaitės dienomis ir valandomis, kartu pasirenkant ir kaip dažnai bus rodoma reklama.

• Įrenginiai: Google reklama gali būti rodoma visų rūšių įrenginiuose, todėl galite patys pasirinkti,
kuriuose įrenginiuose norėtumėte, kad jūsų reklama būtų rodoma.

Rezultatų vertinimas

Kuomet naudositės Google reklama, kaskart, kai kas nors spustelės ant jūsų reklamos, jūs apie tai iš karto sužinosite. Tuo atveju, jei jie paspaudė ant jūsų reklamos ir atliko kažką vertingo jūsų verslui, pvz., įsigijo produktą, pasinaudojo paslauga, atsisiuntė programėlę ar atliko užsakymą telefonu, jūs apie tai taip pat galite sužinoti sekdami jų kelią savo tinklalapyje.

Matant ant kurių reklamų buvo spaudžiama, o ant kurių ne, galima lengviau ir greičiau suprasti į kurias reklamines kampanijas investuoti būtų efektyviausia, o tai savo ruožtu gali padidinti ir investicinę grąžą (ROI).
Google reklama suteikia galimybę visuomet matyti labai vertingus analitinius duomenis, tarp kurių yra ir informacija apie tai, kiek vidutiniškai jums kainuoja reklama, kuri padeda atvesti tikrą klientą (atliekantį jums aktualų veiksmą). Tuo tarpu analitinius įrankius galima naudoti ir siekiant išsiaiškinti, kokie yra vartotojų apsipirkinėjimo įpročiai, pvz., kiek laiko jie paprastai analizuoja jūsų produktą, kol galiausiai nusprendžia jį įsigyti.

Google reklaminių kampanijų valdymas

Google reklama taip pat pasižymi ir labai patogiomis bei lengvai perprantamomis reklaminių kampanijų valdymo priemonėmis. Ir tai labai praktiška ne tik tuomet, kai valdote vos vienam projektui skirtą reklamos kampaniją, tačiau ir tuomet, kai naudojamos bent kelios Google Ads paskyros.

Pastaruoju atveju vienoje vietoje galite lengvai ir greitai peržiūrėti visų Google reklamos paskyrų duomenis. Be to, Google reklamos paskyrą galima valdyti net ir neprisijungus prie interneto. Tam galima naudoti Google Ads Editor nemokamą staliniams kompiuteriams pritaikytą programą.

Reklamos biudžeto valdymas

Google reklama suteikia jums galimybę lengviau valdyti savo reklamos biudžetą. Šios reklamos priemonės taikymo atveju nėra jokios nustatytos minimalios pinigų sumos. Taip pat visuomet galima pasirinkti, koks biudžetas bus skiriamas per mėnesį, per dieną ar konkrečiai reklamai. Be to, mokama tik tuomet, kai kas nors spusteli ant reklamos.