Kas yra iškilioji spauda?

SONY DSC

Kai klientai aptarinėja savo gaminių išvaizdos poreikį, jie dažnai nežino žodžio kongrevas. Džiugu kai daugelis domisi galimybe, suteikti savo produktams išskirtinę išvaizdą, siekiant pritraukti dar daugiau vartotojų.

Karštas štampavimas – tai etiketės paviršiaus apdorojimo po spausdinimo būdas, kai perspaudžiama tam tikra medžiagos dalis, suformuojant iš anksto suprojektuotą reljefą, kuris lengvai apčiuopiamas pirštais. Karštojo štampavimo metu gaunamas reljefas gali būti išgaubtas arba įgaubtas, priklausomai nuo kliento pageidavimo.

Pradėkime nuo pavadinimo. Technologija buvo pavadinta jos kūrėjo „Englishman Congreve” vardu XIX amžiuje. Karštas štampavimas yra technologija, leidžianti sukurti trimatį efektą (reljefą) beveik ant bet kokio paviršiaus:

  • popieriaus, kartono (aplankai, vizitinės kortelės, atvirukai ir kt.),
  • knygų, įvairių užrašų knygelių viršelių,
  • natūralios ir dirbtinės odos,
  • plastmasės.

Kaip vyksta procesas?

Spaustuvė gamina spausdintinę porą: antspaudą ir priešspaudą. Pirmajame taikomas pats vaizdas, o antrojoje – jo matrica. Specialistas įdeda medžiagą tarp atspausdintų porų ir įjungia presą. Galima kloti folijos sluoksnį. Esant slėgiui, vaizdas įspaudžiamas į medžiagą ir gaunamas trimatis reljefas.

Įspaudų tipai naudojami priklausomai nuo spalvos:

  • be spalvos,
  • spalvos ir reljefo derinys.

Priklausomai nuo trimačio vaizdo kūrimo būdo:

  • vieno lygio (spauda daroma naudojant tą pačią technologiją ir toje pačioje plokštumoje),
  • kelių lygių,
  • kombinuotas (dažnai raštas taikomas kartu su folijos sluoksniu).

Kodėl iškilioji spauda ant pakuočių tampa vis paklausesnė:

  • gauname unikalų vaizdą,
  • spaudinys originalus ir gerai įsimenamas,
  • piešinys yra patvarus ir, skirtingai nei rašalas ir folija, laikui bėgant neišbluks,
  • platus medžiagų pasirinkimas.

Kodėl kurdami etiketes ir pakuotes turėtume naudoti iškiliąją spaudą? 

Viskas labai paprasta – antras pagal svarbą informacijos gavimo būdas iš pakuotės, iškart po vizualinio, yra lytėjimo būdas. Jausmas prisilietus prie etiketės turi būti apgalvotas iš anksto – parduoti savo prekę pirkėjui reikia tą pačią akimirką, kai ji paimama iš prekybos centro prekystalio. Žinoma, šis apdorojimo būdas dažniausiai naudojamas gaminiuose, kurie priklauso brangesniam rinkos segmentui. Brangesni skanėstai, vynai, konditerijos gaminiai – tai tie produktai, kuriuose geriausiai pasiteisina reljefinė etiketė.

Atsižvelgdami į jūsų poreikius ir biudžetą, specialistai padės išsirinkti geriausią karštojo štampavimo naudojimo paslaugų spektrą.