Klientę išvarė iš restorano automobilių aikštelės

1062128Praėjusią savaitę prie viešbučio – restorano „Gilija“ įvykusį konfliktą šilutiškė taksi įmonės darbuotoja Ilona Masnikienė vertina kaip didžiulę nepagarbą klientui.

Prie restorano automobiliu atvykusiai šilutiškei administratorė liepė išvažiuoti iš aikštelės, nes joje trūksta vietos.

Iš karto po incidento į redakciją atvažiavusi I. Masnikienė neslėpė, kad ją itin įžeidė restorano administratorės elgesys.

Pasijuto įžeista ir pažeminta

Taksi įmonėje dirbanti I.Masnikienė pasakojo, kad praėjusį ketvirtadienį vienoje iš „Gilijos“ nuomojamų salių buvo organizuojamas taksi įmonės „Vinardo taksi“ darbuotojų susirinkimas.

Į susirinkimą I.Masnikienė atvyko apie 11 valandą. Iš pradžių savo automobilį, pažymėtą skiriamaisiais ženklais, šilutiškė pasistatė priešais šalia restorano esantį odontologijos kabinetą. Tačiau iš ten išėjusi darbuotoja paaiškino, kad šioje aikštelės pusėje esančios vietos rezervuotos šio kabineto pacientams.

Vos tik taksi automobilį I.Masnikienė persivarė į kitą vietą – priešais restorano langus, pro duris išpuolė administratorė. Pasak I.Masnikienės, ji ėmusi aiškinti, kad automobilių stovėjimo aikštelė skirta tik restorano lankytojams ir liepė automobilį patraukti.

Prie „Gilijos“ jau būriavosi I.Masnikienės kolegos, dar vieną taksi automobilį taip pat pasistatę aikštelėje, tačiau – ne prieš restorano langus. Prie jų administratorė, pasak moters, nekibo.

I.Masnikienė pasijuto nepelnytai pažeminta. Ji klausė merginos, kaip ši, vos tik pamačiusi automobilį, nusprendė, kad Ilona – ne klientė, tačiau administratorė į kalbas nesileido.

Įsižeidusi šilutiškė sėdo į automobilį ir išvažiavo. Dėl šio incidento moteris praleido ir susirinkimą.

„Kaip man dar net neįėjus į salę, vos išlipus iš automobilio, darbuotoja galėjo nuspręsti, kad aš ne restorano klientė? Negi jai atrodė, kad pasistačiusi automobilį prie restorano, aš eisiu į „Maximą“? Be to, juk už salės nuomą viršininkas sumokėjo pinigus, ne už dyką susirinkimas rengtas. Paskambinau direktoriui ir paklausiau, ar jis buvo informuotas, kad negalime automobilių statytis aikštelėje. Tokio perspėjimo nebuvo“, – pasakojo moteris, pasipiktinusi, kad taip nepagarbiai su klientais elgiasi „Gilijos“ darbuotojai.

Paaiškino galiojančią tvarką

„Gilijos“ administratorė Asta Savickaitė „Šilutės naujienoms“ paaiškino, kad susirinkimo rytą informavusi taksi firmos direktorių, jog šalia restorano esanti automobilių stovėjimo aikštelė yra skirta trumpalaikiam iki 2 valandų stovėjimui. Todėl visuomet konferencijų dalyviai yra perspėjami automobilius statytis kitur. Susirinkimai, konferencijos dažniausiai užtrunka ilgiau nei kelias valandas, todėl administracija rūpinasi, kad aikštelė nebūtų užstatyta ilgesniam laikui.

„Aikštelė išties nedidelė, todėl ir neįmanoma, kad automobiliai stovėtų ilgiau. Galbūt nesusipratimas kilo dėl to, kad taksi įmonės direktorių informavau prieš susirinkimą. Paprastai apie tai pranešam sudarant sutartį, tačiau šį kartą buvo kitaip“, – vieną iš incidento priežasčių įvardino „Gilijos“ administratorė.

Pasak A.Savickaitės, prašydama patraukti automobilius ji kreipėsi ne vien į I.Masnikienę, bet ir į netoliese stovėjusius kitus įmonės darbuotojus. Tačiau emocingai sureagavo tik moteris.

„Ji tikrai supyko, tačiau aš į tolimesnius ginčus nesileidau. Moteris išvažiavo, o kito automobilio vairuotojas iš aikštelės jį patraukė be jokių ginčų ir atėjo į susirinkimą. Daugiau problemų nekilo, vėliau atvykę susirinkimo dalyviai automobilių aikštelėje nestatė“, – aiškino A.Savickaitė.