Reklama Youtube verslui

Kas yra „YouTube“ reklama?

„YouTube“ reklamavimas, atliekamas naudojant „Google Ads“, yra būdas reklamuoti vaizdo įrašų turinį „YouTube“ arba paieškos rezultatuose, kad galėtumėte maksimaliai padidinti naudotojų pasiekiamumą. Tai gali būti jūsų vaizdo įrašas, leidžiamas prieš vartotojui peržiūrint kito vaizdo įrašą arba rodoma „YouTube“ reklama paieškos rezultatuose, kad žmonės galėtų žiūrėti visą. „YouTube“ skelbimų tipai. Yra šeši „YouTube“ skelbimų tipai: „TrueView“ skelbimai. Nepraleidžiamieji skelbimai sraute. Trumpi vaizdo įrašo skelbimai sraute. Rėmėjų kortelių skelbimai. Perdangos skelbimai. Vaizdo skelbimai. Prieš pradedant kurti pirmąją kampaniją, svarbu suprasti kiekvieną „YouTube“ skelbimo tipą. Tokiu būdu galite pritaikyti savo skelbimą formatui, kurį planuojate naudoti. Susipažinkime su kiekvienu iš jų.

Kas yra „YouTube TrueView“ skelbimas?

„TrueView“ „YouTube“ skelbimai sraute. Tai yra pagrindinis „YouTube“ reklamavimo formatas – dėl šios priežasties šį tipą aptarsime išsamiau nei kitus. „TrueView“ skelbimai suteikia žiūrintiesiems didžiausią galimybę valdyti jiems rodomus skelbimus. Dėl šios priežasties „Google“ praneša, kad aštuoni iš dešimties žiūrinčiųjų teikia pirmenybę „TrueView“, o ne kitiems vaizdo įrašo skelbimų sraute formatams. Tačiau „TrueView“ skelbimai puikiai tinka ir įmonėms. Reklamuotojai moka už „TrueView“ skelbimus tik tada, kai naudotojai žiūri mažiausiai 30 sekundžių, žiūri visą trumpą vaizdo įrašą arba kaip nors sąveikauja su skelbimu, pavyzdžiui, spustelėja raginimą veikti. Ir kadangi žiūrintieji gali pasirinkti norimus žiūrėti skelbimus, o skelbimus, kurių nenori, praleisti, reklamuotojai sutaupo pinigų ir pasiekia labiau susidomėjusią auditoriją. „YouTube“ nurodo, kad maksimali TrueView vaizdo įrašo skelbimo trukmė yra 6 minutės, o minimali – 12 sekundžių. Dabar yra du pagrindiniai „TrueView“ skelbimų tipai: skelbimai sraute ir „Discovery“ skelbimai. Pažvelkime į kiekvieną iš jų atidžiau.

„TrueView“ skelbimai sraute paleidžiami prieš žiūrinčiojo pasirinktą vaizdo įrašą. Skelbimuose sraute taip pat yra nedidelis atgalinės atskaitos laikmatis ir nuoroda į reklamuojamą svetainę apatiniame kairiajame ekrano kampe. Be to, „TrueView“ skelbimuose sraute yra papildomas reklamjuostės skelbimas, kuris rodomas dešinėje šoninėje juostoje virš siūlomų vaizdo įrašų sąrašo.  „TrueView“ skelbimai yra puikus būdas pasiekti tikslinę rinką. Pirma, jie yra mažos rizikos. Atminkite, kad esate apmokestinami tik tada, kai žiūrintieji pasirenka žiūrėti visą jūsų skelbimą, peržiūrėti jį bent 30 sekundžių arba kokiu nors būdu sąveikauti su skelbimu. Tai nuostabu. Nes nors 76 % vartotojų refleksiškai praleidžia šiuos skelbimus, galite būti tikri, kad jūsų biudžetas išleidžiamas susidomėjusiems žiūrovams. Antra, kadangi pasirenkami „TrueView“ skelbimai, jūsų neriboja laiko apribojimai. Tai reiškia, kad galite eksperimentuoti su įvairiais kūrybos formatais, pvz., produktų demonstracijomis, atsiliepimais ar mokomaisiais vaizdo įrašais.