Bene sudėtingiausia situacija nustatyta kelyje Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda, ypač tarp Jakų žiedinės sankryžos ir Rimkų viaduko. „Kelių priežiūra“ priėmė sprendimą darbus vykdyti keliomis pamainomis. Vien per pastarąsias 3 paras minėtame ruože sunaudota arti 10 tonų medžiagų.
Siekiant geresnės kelio būklės, nuo rytojaus bus pradėtas taikyti kitas išdaužų taisymo būdas – karštojo asfalto technologija. Darbus sunkina mišrūs krituliai ir staigūs oro temperatūros pokyčiai, o tai daro reikšmingą įtaką kelio būklei.
Tam tikruose minimo kelio ruožuose danga stipriai nusidėvėjusi, tad kol kas taikomi laikini sprendimai. Pasibaigus šaltajam sezonui kelio savininkas – AB Lietuvos automobilių kelių direkcija – organizuos ruožo atnaujinimo darbus.
Išdaužos – gana įprastas reiškinys, dažniausiai apie tai girdima pavasarį. Pastaruoju metu sulaukiama vis daugiau atlydžių dar žiemos laikotarpiu, susiduriama su vis didesniais iššūkiais.
Darbus kai kuriuose ruožuose „Kelių priežiūra“ kartoja ir ne kartą, nes orų svyravimai daro didelę įtaką prastos būklės keliams. Bendrovės ekipažai šiuo metu patruliuoja dar dažniau, kad galėtų užtikrinti saugesnes eismo sąlygas.
Vairuotojų prašoma būti budriais. Dėmesys ypač atkreiptinas važiuojant vietomis, kur sunku įžiūrėti galimą duobę, tad būtina pasirinkti saugų greitį, stebėti ženklus, ypač tamsiuoju paros metu, lyjant lietui ar po jo, kai duobes užpildo vanduo.
Apie pavojingas išdaužas ar kitas kliūtis, keliančias pavojų eismo saugumui, vairuotojai kviečiami informuoti trumpuoju tel. nr. 1871.
Valstybinės reikšmės keliai apžiūrimi nustatytu periodiškumu. Taip pat reaguojama pagal patrulinių apžiūrų rezultatus, gaunamus pranešimus. Gavus kritinę informaciją darbai vykdomi nedelsiant.
AB „Kelių priežiūra” inf.
Rašyti atsakymą